1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142494

Sv: Kvartsfinal 2009
Detta var tristast tänkbara jävla avslut av säsongen. Har sällan kännt mig så förbannad. Åkte bara raka vägen hem och deppade ihop för resten av helgen. Hade så gärna slagit ut tänderna på den fjantiga smålänning som fanns på bussen, men den idioten hoppade av i tid. Hatar precis allt och alla i nuläget, det kan inte bli värre än så här. Fy helvetes jävla skit vad jobbigt att torska på ungefär samma sätt som mot äckel-MoDo i sjätte matchen 2007! Jag spyr igen...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.