Inlägg: 1142551
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
FBKare:
Melodifestivalen har börjat!
Spring dansbnadsfjolla!
Annars kan du ha allsångskväll till denna.
Eller det kanske är du i filmen?
www.youtube.com/watch?v=JNN1sSZzr5I
Melodifestivalen har börjat!
Spring dansbnadsfjolla!
Annars kan du ha allsångskväll till denna.
Eller det kanske är du i filmen?
www.youtube.com/watch?v=JNN1sSZzr5I
Sv: Kvartsfinal 2009
FBKare: Mjo vi är som sagt jämbördiga med förra årets svenska mästare än så länge, så det duger väl
Tss tss, man brukar säga att det är lättare att slå ifrån underläge, men det klarar ni ju inte heller. 8 i serien och underdogs.
3-1 ledning i kvarten då ÄR det överläge, men icke, men som sagt en match kvar.
Lycka till.