Nybbe: På förstasidan på kanal 5 står det med stor text att de visar LHC- SAIK. Se länk.
Inlägg: 1142926
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa: Vet inte om du gjort det redan annars vore det intressant att läsa dina kommentarer till den påstådda interfearingen på Backe igår. Som opartisk(?) o gammal domare menar jag...