1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143015

Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard:

Jag satt rad ovanför dessa herrar och jag tycker det är skönt att de visar lite känslor,
att herr liv fick smaka på en näve lös dosa ettan var pricken över i:et.
Jag menar sånt här förekommer i alla andra arenor så varför ska timrå vara ett undantag.

Finns ju en chans att ett snuskorn sitter kvar i ögat till imorgon, Styfen lödar ett slagga och vips så blir liv förblindad och pucken i mål och timrå i semi,

Kan en skena lossna så kan även detta stämma in imorgon.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: Håller med! Inte precis så att klacken var lugnare igår......
Varför ska det vara accepterat att skrika fula ord i klacken men inte på sittplats kom även en flaska ifrån klacken......

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.