T T: Jag antar att ni redan stött och blött den här artikeln här inne, men på något sätt känns det ju rättvist med ett regelvidrigt avgörande per lag, eller vad säger ni?
T T: Fan vad dåligt! Sånt vill man ju inte läsa även om man typ redan visste det. Det gör ju bara saken ännu sämre! Vinnerborg måste kunna hålla koll på en sån sak!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...