1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143827

Sv: Silly Season 09/10
Grattis Domarn

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Så jävla pissigt!!!!!ig!!! Blir vansinn, börjar spela och tackla när matchern är körd! Fegspel. Linjedomaren som tar 6 man, kan sluta dömma. Vi var 4 minuter från semifinal på hemmaplan! Fy-fn vad tungt detta är. HV är inte ens bra. Det ska alltid vara något skit som händer, är det inte Kapanen som blir skadad, Hirsch fastnar i nätet med mer, skridskojäveln mot Modo, sedan detta! Jag skiter i nästa säsong, det är inte värt att engagera sig något mera!

Sv: Silly Season 09/10
Tvåtallar: Jag instämmer. Helt uppenbart att timrå får budgetera för 1 och kanske 2 domare till nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.