Challe ger domarna riktiga kängor nu i direktsändning.
Inlägg: 1143849
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Domarna har ju varit riktigt dåliga!!! mot båda hållen då!! en massa godkända mål som varit offside i målgården blandat med konstiga utvisningar som skulle väcka elvis till liv.. nu funderar jag på att åka 8 mil till ljungby och fråga vinnerborg varför han inte kan regelboken