Inlägg: 1143854
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: j amen vi får nog vänja oss för så gör dom ju även mot er om ni skulle möta hv eller lindköping eller något annat lag som kommer där nere i från danmark det är ju synd om dom så dom måste ju ha dommarna på sin sida *SUCK*
Sv: Kvartsfinal 2009
Stefan Liv är svensk medborgare och spelat antalet landskamper och VM för Sverige, glömde ja o säga att han växt upp i Sverige ?
Dessutom behöver vi riktiga proffsdomare till denna serie, denna säsong är så jävla patetisk.