Inlägg: 1143867
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
liston:
Det jag blir mest förbannad över är att se hur domarna avgör match efter match. Här går linjemännen in och tar 2 raka i en 7:e avgörande, vilken ena är totalt galen!! Sedan den på Sonnenberg är ju oxå horribel!! Men det är väl så att att HV fick inte förlora den här matchen!! Grattis till HV och domartrion!!!
Det jag blir mest förbannad över är att se hur domarna avgör match efter match. Här går linjemännen in och tar 2 raka i en 7:e avgörande, vilken ena är totalt galen!! Sedan den på Sonnenberg är ju oxå horribel!! Men det är väl så att att HV fick inte förlora den här matchen!! Grattis till HV och domartrion!!!
Kenta står och snackar om ödmjukhet i TV:n, men dom har ju förhelvete varenda domarbeslurt med sig.
Nu ger jag HV-fansen nåt att gnälla om igen men även dom mådte nångång inse att man inte kan leva på tur jämt.
HV-71 åker med dunder och brak ut mot färjestad 4-0
fan jag orkar inte skriva mer