1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143898

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Å nu ska han vidare och briljera hos arslet. Tacka f-n för att det är taktik av honom och Pyrret. Viker ner sig fullständigt i slutspelet bara för att de ska kunna förklara varför det inte blev nåt NHL, men oj då, Frölunda var visst intresserade. Och visst, lite miljöombyte var det nog ändå dags för....Men vi skiljs som vänner säger alla inblandade parter, det finns inga hard feelings.

Blääääääääääääää, jag vomerar, diarrérar och urinerar......

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.