jens_88: Och jag önskar talangen Tedenby all lycka i hans framtida hockeykarriär. Thörnberg kan dra åt helvete likaså fulspelande Laine.
Inlägg: 1143920
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
shit!!! är det nån mer som fått viktigt brev om match mot djurgården i sin brevlåda!!!! ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
Tikinmyheart: Wikegård hittade en straff på Sonnenbergs friläge med skott i ribban, skarpsynt den missade vi här alla. Klagade dessutom på 6 man på isen utvisningen och förväxlingen av Bogg & Sebbe. Den sk. proffsdomaren Andersson har nytt möblemang hemma grejat av Kinnarps.