1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143920

Sv: Kvartsfinal 2009
jens_88: Och jag önskar talangen Tedenby all lycka i hans framtida hockeykarriär. Thörnberg kan dra åt helvete likaså fulspelande Laine.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
shit!!! är det nån mer som fått viktigt brev om match mot djurgården i sin brevlåda!!!! ;)

Sv: Kvartsfinal 2009

Tikinmyheart: Wikegård hittade en straff på Sonnenbergs friläge med skott i ribban, skarpsynt den missade vi här alla. Klagade dessutom på 6 man på isen utvisningen och förväxlingen av Bogg & Sebbe. Den sk. proffsdomaren Andersson har nytt möblemang hemma grejat av Kinnarps.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.