Inlägg: 1143946
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Jag slår vad om en sibylla med bröd att han inte blir kvar. Taget?:)
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: "Timrå är på rätt väg" - har han tänkt stanna, så heter det väl: "Vi är på rätt väg" ?
Den där kommentaren av J Andersson känns inge bra! Känns som han lägger sina sista fina ord på Tik innan han sticker......
"Bliur du kvar i Timrå?
- Har ännu inte bestämt mig"