1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1143952

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Vi har ju varit alldeles för lätta i år också. Våra "grisar" har bestått av Sundh, Axelsson och Svensson, ingen av dessa herrar har egentligen vikten eller storleken för att göra jobbet det är tänkt att dom ska göra. Tycker att dom har klarat det helt ok i slutspelet men våran brunkarlina måste helt klart ha fler brunkare.

Den här femman är ju tänkt att jobba ner motståndet och trötta ut dom, det lyckas dom kanske med i 1/3-1/4 av bytena. Jag ser ett enormt effektivitetstapp här. All cred till ovanstående herrar dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.