Frölunda-HV i semi. Snacka om pest eller kolera.
Inlägg: 1144092
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Vad säger du Tony? Ska vi hoppa på Saik bussen på väg nre till Karlstad? Kul med hockey