jens_88: Fan avd skönt =) Skit bra jobbat SAIK!! FORZA NORRLAND!
Inlägg: 1144105
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
En sak jag undrar varför ändras reglerna i en 3:e sudden period? Varför höjs ribban på nivån då? Det är ju typ som att man åker dit för rattfylla med 1promille men det gör inge för Sverige tog VM guld i hockey....Reglerna ska väl endå vara lika!