trodde aldrig man skulle hålla på frölunda mer i livet . men tydligen tvingas man till det
Inlägg: 1144116
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
superfalle: Man måste inte välja sida...det är ok att hata bägge lagen och helt enkelt bara skita i vilket av dem som går vidare.