1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1144683

Sv: Silly Season 09/10
zita: Sonnenberg fixar nog det minst lika bra. Sen är de faktiskt inte fem år heller. Visst, jag gillar Nates inställning och att han alltid var kvar sist på isen och klappade om alla grabbar. Men det är inte allt, man kan inte betala spelare bara för att de är trevliga. De poäng han gjorde kom de facto mot ett totalt uddlöst Skellefteå som knappt var med över huvud taget i den matchen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Heleniz:Tror ändå att det har kunnat blivit nåt av honom om han fått stanna

Sv: Silly Season 09/10
Heleniz: jo men jag tror Sonnenberg behöver honom....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.