Inlägg: 1145135
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Vi skulle gå minus om vi inte tog oss till Final, så stod det iaf i den artikel jag läste om ämnet.
Sv: Silly Season 09/10
Kom å tänka på en sak , hur är det med Erik Andersson och Oscar Andersson , borde inte nån av dom kunna ta efter Johan så har vi ersättare för han direkt?? :)
Synd att vi gör minusresultat , eligt Linkan , så skulle vi gå minus OM vi INTE tog oss till kvartsfinal , men men....
Nu bygger vi bakifrån och fram, backar och centrar försvinner snabbast och det är det vi är i behov av...
Signa Kontiola och Seikola så kan vi vara trygga nu under Silly..