DJ Hemp: Så kloka ord av dig..ja här hemma är vi Färjestadsfans för tillfället *L*
Inlägg: 1145296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zita:
Av samma anledning som jag? :)
Ser nu att SAIK verkligen spelade 5 mot 3 i 1:51 i slutet av matchen. Måste ha känts surt även om FBK vann rättvist...
Av samma anledning som jag? :)
Ser nu att SAIK verkligen spelade 5 mot 3 i 1:51 i slutet av matchen. Måste ha känts surt även om FBK vann rättvist...