Inlägg: 1145609
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Det var min första tanke när jag läste att han skulle börja i Chicago.
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Tur man kan läsa Dagbladet. ST:s intresse för Timrå IK är som vanligt lika med noll så länge de inte spelat match. De föredrar att ägna mittuppslaget åt det lokala bandylaget Edsbyn o deras final idag. Antagligen pga den hysteriska bandyfebern som råder i Sundsvall...
Jag drömmer vidare om Kontiola.