Inlägg: 1145626
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Ja nygge ska till Chicago o scouta men Kontiola tillhör ju numer Anaheim och spelar för Iowa Chops i AHL och ja har ingen aning hur långt de är mellan Iowa och Chicago, men Kontiola skulle vara en kalasvärvning hoppas han kommer till Timrå.
Annars hoppas jag att man tittar på mitt drömbackpar
SALMELA - LEPISTÖ!!!