ÄlskarTIK: Och hon är norsk
Inlägg: 1145770
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Är det bara jag som tycker att det är nåt ryskt över FBK:s sätt att fira sina mål?
J-a äckellag...
Hur gammal är P. Nordström? 200 år?
J-a äckellag...
Hur gammal är P. Nordström? 200 år?