Inlägg: 1145789
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
andyo: Härmed avslutar jag detta ..och jag hoppas att du får en tervlig kväll!
Och jag är glad att det finns fler naiva sådana som du.....
Jag är rädd om mitt TIMRÅ IK.. vi kommer inte bli något annat än TIMRÅ IK
ett lag som alltid KÄMPAR med flaggan i topp eller hur `´andyo´´
Och jag är glad att det finns fler naiva sådana som du.....
Jag är rädd om mitt TIMRÅ IK.. vi kommer inte bli något annat än TIMRÅ IK
ett lag som alltid KÄMPAR med flaggan i topp eller hur `´andyo´´
Och sen så finns det massa lag som kan ha över 7500 på sina matcher.
Vad ser du för skillnad mellan Timrå IK och klubbar som LHC, FHC, FBK, Modo, HV71? Jag kan ge dig en ledtråd: Större arenor, mer intäkter högre omsättning.
Adderar man detta får man följande : Slagkraftigare elitserielag.
Jag är glad över att det inte finns allt för många som dig som håller i tyglarna på viktiga positioner.