Inlägg: 1145801
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Går ju knappt att diskutera här ibland om man tycker annorlunda än majoriteten - då blir man snabbt idiotförklarad. Mellan 4 ögon hade det nog låtit annorlunda med en vänskaplig ton antar jag. Så det brukar vara när man håller på samma lag.
Naiva i dina ögon ja, inte i många andras. Man måste kunna respektera andras åsikter.