1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1145910

Sv: Apropå nånting...
Kan inte annat än hålla med TGO/Talangscouten. Styf, Moe, Erixon och Sanny på flerårskontrakt vore guld värt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: 1-2 stabila målisar plus fyrlingen Styf, Moe, Erixon o Lindstöm som bas i lagbygget närmaste 2-3 årsperioden. Det skulle smaka fågel. Jag skulle sova lugnt med en sådan stomme.