persson: Om man inte bryr sig annars så kan man ju undra varför man ska bry sig nu då säsongen är slut och de inte ens är våra spelare längre?
Inlägg: 1146012
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Man måste väl kunna ta ett sista glas med polarna innan man drar till Färjestad.