Laken: Exakt vad är det olämpliga i det? Tycker du klubben skall köra med psykologi där man bestraffar vid förlust och belöning vid vinst? Det lär ju göra att stämningen i klubben blir jättebra och intressant för andra att komma till.
Inlägg: 1146097
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
maskot: Det olämpliga i saken var (är) så klart att det sticker i ögonen på både sponsorer och supportar om man går ut när klubben är i kris, och då man precis gjort en plattmatch mot nykomligen Rögle.
Tänk att man ska behöva förklara en sådan sak...
Tänk att man ska behöva förklara en sådan sak...