Foyn: SAIK verkar väl också otroligt då de har kontrakt med både Hadelöv och Dahlberg över nästa säsong. Två målvakter som gått väldigt bra fram till semifinalerna.
Inlägg: 1146654
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Poffa: Ok. Visste inte att dom var kontrakterade. Då slänger jag in Rögle? Eller kanske han får ta steget ner till MIF?