dr-nix: Haha, ja precis. Det lär ju visa sig om inte annat.
Inlägg: 1147334
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Det är ju trevligt att AHL finns med på NHL-spelen nuförtiden. Så att han kan vara sig själv när han spelar NHL10-utgåvan menar jag...