1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1147908

Sv: Apropå nånting...
....så skulle jag njuta lite om HV kopierade vår "bravad" i semin...dvs totalpress o 2-0, sedan 1-2 helt otippat. Hoppas på att Frölunda vänder nu och sedan tar 7:e på hemmaplan...Vore gott åt HV att få känna på det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Visst var vår torsk i kvarten tung, men det har faktiskt sett riktigt nice ut när arslet HC gått kräftgång trots spelmässig lekstuga under långa stunder i matcherna mot HV. Således hoppas jag vid gudarna att Hv avgör redan ikväll. Jag lovar dig, du kommer att garva gott åt när FBK mosar dom i finalen...

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

HV har redan känt på jobbiga förluster. Tror det var -06 då det stod 3-3? i matcher och FBK (Peter Nordström) kvitterade i slutsekunderna för att sedan avgöra i sudden. FBK vidare till final.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer