1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1147959

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Kenta har två hyggliga säsonger som tränare i HV och han fick inte förlängt kontrakt i Timrå trots att han ville vara kvar. Gillar mer att Hv tog sig till final än Köplunda

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tack HV! så jäkla skönt att Nubben fick sommarledigt, han som ville till ett lag som kunde ta guld, tydligen valde han fel :)

Hela mediasverige också som tippade att Frölunda skulle ta guldet.

HV hade svårare mot oss.

Riku såg ut som en fågelholk ett tag där... kunde iof bero på utmattning :)

Vad stod det på flaggan aporna innanför plexiglaset hissade upp?

Sv: Apropå nånting...
Dr AXA: Sitter brevid ett HV-fan och bara hatar för fulla muggar... Hoppas HV åker på däng i finalen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.