250kg kärlek: Jag känner INTE alls igen mig. Personligen är jag både nöjd och stolt med vad Timrå IK presterade i kvartsfinalserien. Väldigt stolt faktiskt!
Många, som håller på andra lag, har sagt till mig att Timrå föll med flaggan i topp och hade marginalerna mot sig. Jag håller med. Så länge spelarna ger 100% är jag tillfreds och det tycker jag faktiskt laget gjorde!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen är jag både nöjd och stolt med vad Timrå IK presterade i kvartsfinalserien. Väldigt stolt faktiskt!
Många, som håller på andra lag, har sagt till mig att Timrå föll med flaggan i topp och hade marginalerna mot sig. Jag håller med.
Så länge spelarna ger 100% är jag tillfreds och det tycker jag faktiskt laget gjorde!