Heleniz: Återvändare i all ära... Sundh då!? Faaaaan - ge killen nytt kontrakt!
Inlägg: 1148438
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Ja, Sundh måste vara kvar! Någon, starta en namninsamling!!!1!!1!
Haha, nej men seriöst, varför händer inget i fallet Sundh? Han utvecklades ju enormt i slutet av serien och var riktigt bra i slutspelet också tycker jag.
Haha, nej men seriöst, varför händer inget i fallet Sundh? Han utvecklades ju enormt i slutet av serien och var riktigt bra i slutspelet också tycker jag.