1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614971 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1148492

Sv: Läsvärda Timrå-bloggar
Pätr: Jag kan inte känna att jag uppfyller någon sorts plikt när jag supportar Timrå IK. För mig är det inte bara att stänga av eller sätta på mitt supportande. Jag väljer liksom inte själv, Timrå IK ÄR i mig på nåt vis, vare sig jag vill eller inte. Jag är TIK-supporter och som sådan är det omöjligt att vara oberörd eller att bara sluta vara supporter...Jag kan möjligen låta bli att gå på nån enstaka match av pur besvikelse men that´s it.

Svarskommentarer

Sv: Läsvärda Timrå-bloggar
mikenomad: Ja så äre ju, man kan inte bara sluta bry sig om laget i ens hjärta de går bara inte.

Sv: Läsvärda Timrå-bloggar
mikenomad: Klockrent!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer