1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149477

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Håller INTE med. Samuelsson motsvarade mina (i och för sig ganska låga) förväntningar denna säsong. Han var riktigt på gång när han vart skadad mot MODO.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Laken: Hade inga förväntningar överhuvudtaget på Samuelsson - och har det inte nästa heller. Mig har han då inte övertygat än så länge iaf - men på sikt lär han blomma ut, men jag tror han behövs utvecklas i allsvenskan istället just nu. Beroende på vad ekonomin tillåter ser jag hellre någon mer rutinerad spelare i 4de - om t.ex. Boggen får fortsatt förtroende för en billig penning är jag inte alls främmande för att se han spela i 4de. MEN om det inte finns pengar eller rimliga alternativ så är det väl ok att testa Samuelsson som 4de. MEN (igen) så ser jag allra helst Lander som 4de.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.