1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149682

Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Det är väl bara att löpa linan ut. Lance Lovepump blir mitt artistnamn. Min förebild, not, Runar Sörgaard lyss till namnet Tony Longbone. Å hur kommenterar Carooola det månntro?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Till alla.

Det är ju så att vi har en Timrå IK supporter från Skottland, Ruari. Han och hans team behöver fortfarande röster för att få vara med på den här tävlingen.

Kan vi hjälpa våran Timrå IK supporter från Skottland?

Gå in på www.drambuiepu...com/teams/
och klicka på "Crude as you like", ge dom 5 stjärnor och uppdatera, gå in på dom igen och ge dom 5 stjärnor, osv.

Kom igen, hjälp till så att dom kommer överst! Rösta helst ett par gånger mer än vad du hade tänkt, så att dom kommer ikapp och förbi laget som för närvarande ligger på första plats.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer