Anonymous: Jag kommer att sakna Tenkie men inte står eller faller vi med honom. Kul för honom att få två år i Skellefteå.
Inlägg: 1149800
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
El Maco: Klart vi inte gör men laget har ju monterats ner bit för bit sedan Nubben drog, nu föll ännu en bit med Tenkrat.