1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149944

Sv: Silly Season 09/10
Harryhaffa: Ja, den mannen har väl råd att köpa ett NHL-lag snart...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Ja, fem millar i tillgångar räcker ju väldigt långt i NHL. Och senaste årsresultatet räcker väl knappt till en månadslön för Loui Eriksson (vid nästa förhandling är det inte ens nära ...). Visst lär hans privata tillgångar vara större, men så j-a tät är han väl ändå inte ...

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Japp då tar ejendal och köper dallas stars, och Leksand får stå och fundera på vad som gick fel,,för fel kan det inte blivit då de i sitt högmod och felfrihet utrycker sig mot sin sponsor då han krävt ändringar i styrelser och att sportchefer ska se över sitt förtroende, läge då att i direktsändning svara sponsorn med att "han ska inte lägga sig i det sportsliga, utan sådana utalanden visar bara om okunskap innom sporten",,Jaji kääna smarta klubben,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.