Harryhaffa: ma få si va ma kan järe at e .. äre ma stavrebua päran bor?
Inlägg: 1149959
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: ja en få si va´en kan gö´, en gill´int´pära o int gobban, te´bua, men tocken tunbrööe, å bla´n te e´a sull hä´ ä´in´ illut,,:)