1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149971

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: de där börjar redan då man är liten i jämtland .. man får som välja sida .. timrå eller modo .. knepigt .. sen fastnar några av oss och blir fanatiska .. jobbigt ..dyrt .. men underbart

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jadu , det där med att välja sida känner jag igen , i hockeylaget jag spelade i för några år sedan var 19 st modofans och jag ensam hade TIK som favoritlag, och jag har också märkt de överlag här i Östersund , skulle man göra en stor enkät i hela Jämtland skulle modo nog ha lite fler fans , men men..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.