1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1150499

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Det som skulle tala för en värvning av York är väl att han är nyss fyllda 31 och lär inte härja mer i NHL. Här skulle han säkert kunna tjäna mer pengar än vad han gör i AHL också. Det som talar emot är väl att det då med största sannolikhet måste bli på artistkontrakt för att ha råd och att sätta sig i sitsen med att gå till spel utan den förmodade förstacentern vore ju oerhört korkat efter årets säsong som man förhoppningsvis tog lärdom av.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.