Simmalugnt: Jag tycker det är lite fjantigt, absolut.
Sanny skulle även ha varit i Flen eller Sveg om de hade spelat final idag.
Sen att han råkar placeras i FBK är väl en sak, men samtidigt så är det ju ändå så att i stort sett samtliga lag i Sverige skulle vilja se en back som Sanny i uppställningen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sanny skulle även ha varit i Flen eller Sveg om de hade spelat final idag.
Sen att han råkar placeras i FBK är väl en sak, men samtidigt så är det ju ändå så att i stort sett samtliga lag i Sverige skulle vilja se en back som Sanny i uppställningen.