1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1151552

Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Det känns onödigt lungt just nu vad det gäller Silly season för Timrå!

Vad händer med SUNDH?

Blir det någon återkomst av Chrippe?

Kommer Sanny att återvända och bli en Legend i Timrå?

Detta är tre namn jag gärna skulle vilja få reda lite mer om vad som egentligen gäller!!

Sundh fattar jag inte varför man inte förlänger med, han säger själv att han trivs i föreningen och han var Timrå bäste boxplay spelare efter bagarn att tappa båda känns inte bra!

Sedan Sanny klart du ska återvända till oss, finns ingen annan klubb det har du ju sagt ich det är dags att stå för det man säger, Du har varit Kapten för Timrå, Du kan inte välja FBK!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.