Ice Tea: Misstänker att man i Bergfors ser samma möjligheter som i fallet med Wandell. Man kan låna honom till en billig summa men kanske med vetskap att han spelar hela säsongen hos oss istället för som med Wandell.
Inlägg: 1151635
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Frella: Ja , mottot i Timrå IK lyder helt klart
``Ju Billigare Desto Bättre``
Bra eller Dåligt??
``Ju Billigare Desto Bättre``
Bra eller Dåligt??