Inlägg: 1151755
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja, men nån ska ju axla deras roller också. Blir lite budgetlösning om en kille kan agera spottkopp ist för som senaste året två...eller tre iofs, vår gamla 4:a har ju även han flyktat.....
Vår nya Robin, Kimmo o Persson i ett, när det gäller kommande gnäll!
Hoppas han hade flera riktigt dåliga matcher när jag kollade o alla andra var lysande. :en jag tvivlar.