1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152037

Sv: Silly Season 09/10
Olle: En gång i tiden vann vi faktiskt en dragkamp om en spelare mot självaste fbk! Jag säger bara Blake Sloan...eller vann och vann, har alltid haft på känn att det där var nån form av taktik från fbk:s sida för att lura på oss honom...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Ribeiro fortsätter med sina straffar, sen börjar jag tycka att det känns som straffar blivit nya modet på tidningarna........Btw här är straffen www.aftonbladet.se/webbtv/sport/nhl/article4875436.ab


Och här är målisen som surar.....www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/internationellt/nhl/article4874825.ab

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.