maskot: En fråga bara...Vill ni ha kvar Skogs??? eller ska vi ta hem honom ? :)
Inlägg: 1152169
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Steff: Det finns ju åtminstone en teoretisk chans att han blommar ut kommande säsong, men teoretiska chanser finns det ju i princip alltid. Ta hem honom igen. Jag köper personligen en ny tupé till Jan Simons om han känner för att köpa loss Skogs från kontraktet här. Ett mycket lukrativt erbjudande.