dr-nix: Visst vore Karlsson ett fint nyförvärv...men nu vill vi se kritade kontrakt! Känns sisådär att man pratar om spelare som vi bara kan sitta och vänta på (Karlsson, Lehtonen,Sanny..) och som vi egentligen har liten chans att få eller behålla. Sen att intresse finns (det gör det fortfarande) för Granath och Hägglund, spelare som slickar sig om munnen över att få komma till Timrå men som inte håller måttet, är ju lite skrämmande. Men va fan, det är en spännande Silly season! GLAD PÅSK!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Visst vore Karlsson ett fint nyförvärv...men nu vill vi se kritade kontrakt! Känns sisådär att man pratar om spelare som vi bara kan sitta och vänta på (Karlsson, Lehtonen,Sanny..) och som vi egentligen har liten chans att få eller behålla. Sen att intresse finns (det gör det fortfarande) för Granath och Hägglund, spelare som slickar sig om munnen över att få komma till Timrå men som inte håller måttet, är ju lite skrämmande. Men va fan, det är en spännande Silly season!
GLAD PÅSK!