1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152273

Sv: Silly Season 09/10
falo:
Jag tar hellre Lind än Hägglund. Men visst, jag håller med, han är ju inte direkt på toppen av sin karriär. Dock passar han väl ganska bra in i det nya budget-Timrå som är påväg att skapas. Men håller han? Eller har Pärssinen fått en rehabkompis..?
Jag vill dock inte stirra mej blind på Lind, nu är det en riktigt vass förstecenter man vill vila sina ögon på, sen kan gubben Lind få krita på.
Förstecenter
Gabben
Lind
Lander...det funkar

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
ULF L: Är Micke Lind hel så är han en stor tillgång. Lind är grymt bra i både PP och BP. Grym tekare och brukar trycka in en och annan puck själv också. Riktigt bra spelsinne!

Frågan är ju om han håller...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer