1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152371

Sv: Silly Season 09/10
I dagens pappersbilaga av Expressen (finns inte på nätet ännu) finns en liten notis:

"Färjestad ger upp Sevc.
-Med Sevc har vi fått indikationer på att vi ligger ganska långt under de bud han fått från Ryssland. Vi kan inte mäta oss med pengarna i Ryssland, säger Rundqvist."

På FBKs forum har man redan räknat bort Sevc och istället räknat in Sanny...

(nu kan vi börja snacka anus...)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Spanarn:

Får väl till följd följande:

"Timrå ger upp Sanny.
-Med Sanny har vi fått indikationer på att vi ligger ganska långt under de bud han fått från färjestad. Vi kan inte mäta oss med pengarna i elitseriens topp fyra, säger Lindqvist."

Sv: Silly Season 09/10
Spanarn: Anis, sa Bill. Anus, sa Bull.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer